Još uvijek mislite da smo sami u svemiru?

Naša galaksija ima najmanje 100 milijardi planeta. Pokazuje to istraživanje objavljeno u časopisu Nature, a koje su proveli međunarodni tim astronoma, te Stephen Kane sa NASA-inov sveučilišta znanosti u Kaliforniji.

Studija pokazuje kako galaksija u prosjeku sadrži barem jednu planetu za svaku zvijezdu posebno. To znači da broj planeta u našoj galaksiji unutar samo 50 svjetlosnih godina od Zemlje iznosi oko 1.500.

Istraživanje je trajalo šest godina pomoću tehnike zvane mikroleće, putem koje su proučavane planete naše galaksije. Pomoću ove tehnike, jedna zvijezda djeluje kao povećalo kako bi osvjetlilo pozadinu druge zvijezde. Ako su primjerice planeti koji kruže oko zvijezde u prvom planu, svjetlost pozadinske zvijezde dodatno će dobiti na sjaju čime će se otkriti prisutnost planeta koji se inače ne vide.

Ova studija pokazuje i da postoji daleko više planeta veličine Zemlje koje su postale velike kao što je Jupiter. Gruba procjena ovog istraživanja pokazuje da postoji više od 10 milijardi planet diljem naše galaksije koje imaju kopno.

Još uvijek mislite da smo sami u svemiru?

Izvor: Via Hubblesite.org, zimo.co