Za društvene medije potrebno je vrijeme!

Društveni mediji zadnjih su godinu-dvije doživjele totalni preokret. Do sada kompanije su ih smatrale samo još jednom prolaznom fazom, no da li je tome tako?

Svi već znamo da nije, jer osvrnemo li se malo oko sebe vidjet ćemo kako Facebook profile otvara gotovo svaka tvrtka, od onih malih sa jednim zaposlenikom pa do megakorporacija sa stotinama pa i tisućama zaposlenika.

Društvene medije treba shvatiti ozbiljno i čim prije jer se u današnje vrijeme sve događa prilično brzo, pa tako ako nećete vi zakoračiti i iskoristiti moć društvenih medija, vaši će konkurenti učiniti to ionako i ovako.

No na društvenim mrežama nije bitno biti samo prisutan, treba ih razumjeti, a za to je potrebno određeno vrijeme. Dakle svi oni koji misle da je dovoljno samo otvoriti Twitter i Facebook profil u gadnoj su zabludi i napravit će suprotno od željenog.

Društveni mediji nam omogućuju da ‘slušamo’ što naši korisnici govore o nama, našem brandu ili proizvodu. Kud ćete bolje nego da vam korisnici sami kažu što nije u redu sa vama ili vašim proizvodom. Time ćete ga brže ispraviti, poboljšati i staviti na tržište novi i bolji.

Osim toga uz sve današnje servise vrlo je lako promovirati proizvode ili usluge, uključiti se u konverzacije za vašim klijentima, te objavljivati novosti vezano uz vaš brand i ono najvažnije izgraditi zajednicu.

Beth Kanter izradila je jednu malu infografiku koja jasno pokazuje što su sve u stanju društveni mediji napraviti, no za sve to potrebno je naravno vrijeme.

Izvor : http://www.zimo.co

Related Posts

Tags

Share This

Leave a Comment